+420 774 567 264
claudia@simplyinlove.cz
Follow:

S čím vám pomůžu?

Protože jakýkoliv event se skládá z několika oblastí, které jsou při přípravě, ale i při samotném průběhu akce důležité, tak i já rozděluji své služby:

Koordinace

 

Máte svatbu naplánovanou do posledního detailu, tak co se může pokazit? O organizaci se přeci postará svědkyně, družičky nebo prostě ten, kdo bude po ruce, vždyť to není tak těžké. Všichni dodavatele přeci ví, co mají dělat. Ten sladký bar někdo doplní, myrtičky někdo rozdá, dotazy hostům taky někdo zodpoví, hudba na obřad určitě spustí, kdy má, maminka zorganizuje průvod na obřad, …. NE, bohužel není to tak jednoduché a spoustu věcí není jen tak. Věřte mi, že je toho hodně, co se musí zkontrolovat, zařídit, zorganizovat, na co dohlédnout. Věřím, že vaše maminky, družičky nebo kdokoliv z vaší svatby je šikovný, ale pokud běžně neorganizuje svatby, tak to nebude to samé. Ani kamarádka, která se nedávno vdávala, bohužel nemá tolik zkušeností, neví, co by se mělo hlídat a co ne. Družičky se chtějí bavit a užívat si den s vámi, maminky jsou dojaté a chtějí si popovídat s rodinou, se kterou se dlouho neviděly, tatínci jsou nervózní, vy nevíte, kde vám hlava stojí z těch všech dotazů ostatních. Koordinaci by měl zajistit někdo, kdo se tímto profesionálně již nějakou dobu zabývá a kdo na základě množství nabytých zkušeností ví, kde a v jakou chvíli být vidět, pomoci, navést a kdy spíše takzvaně „splynout s davem“ a nebrat pozornost vám. Umí komunikovat s dodavateli tak, aby vše klapalo jako na drátkách a den plynul tak, jak má. Pokud si přejete mít přesně někoho takového na vaší svatbě a vše ostatní máte zajištěno, tak nabízím:

Balíček Koordinace půldenní

 

Chcete, aby ten nejdůležitější okamžik a veškerá organizace kolem něj proběhla hladce a bez problémů? Využijte služby půldenní koordinace. Dohlédnu na to, aby vše proběhlo podle vašich představ! Před obřadem, středobodem vašeho svatebního dne, vyřídím vše s dodavateli, uvítáme hosty, rozdáme myrtičky, květiny a flower náramky, vytvoříme špalír a nachystáme hlavní aktéry na svá místa. Nezapomeneme také zkontrolovat, že všichni mají vše, co je potřeba, a pomůžeme vám s oblékáním. Zkoordinujeme také vše, co bezprostředně následuje po obřadě, ať už se jedná o organizaci focení skupinek, zvyků a případných přejezdů na místo hostiny. Nakonec hosty usadíme k slavnostní tabuli podle připraveného zasedacího pořádku.

Balíček Koordinace celodenní

 

Pokud potřebujete pomoci nejen s organizací u obřadu, vytvořením harmonogramu a usazením hostů ke slavnostní tabuli, vše další jsem schopna zajistit v rámci balíčku celodenní koordinace. Tedy zvládneme koordinaci dalších důležitých bodů a tradic jako je krájení svatebního dortu, první novomanželský tanec, hry nebo půlnoční překvapení v podobě prskavek či čehokoliv jiného. Vše předem společně probereme na schůzce, abych mohla dohlédnout na to, že celý váš den se odvíjí přesně tak, jak si představujete.

Výzdoba

 

Není nic krásnějšího než stylově a barevně sjednocená výzdoba, která vám bude šitá na míru a zohlední například i to, jací jste, co máte rádi a co se k vám hodí. Třeba máte svoji představu, kterou vám pomohu jen rozvinout, a nebo to úplně není vaše parketa a přáli byste si, aby vše namyslel někdo za vás. S radostí vám navrhnu koncept, který bude propojen ve všech sférách a bude tak vytvářet ucelený dokonalý dojem, na který vy ani vaši hosté nezapomenete. Určitě nechcete váš neopakovatelný den strávit pracným dekorováním místa a zároveň den poté náročnou deinstalací. Svěřte tyto povinnosti nám. Rádi se postaráme o tyto činnosti, které jsou na pohled velmi jednoduché, ale v praxi se jedná o několikahodinový zdlouhavý proces. Místo na obřad, hostinu či tematické koutky na vaši svatbu nebo oslavu s radostí nazdobíme dekoracemi z naší půjčovny. Nabízím primárně tři balíčky odstupňované dle počtu hostů, a to:

Balíček Výzdoba mini včetně realizace

 

Nabízený balíček obsahuje výzdobu pro svatby nebo oslavy do 50 osob. 

Balíček Výzdoba standard včetně realizace

 

Nabízený balíček obsahuje výzdobu pro svatby nebo oslavy do 80 osob. 

Balíček Výzdoba exclusive včetně realizace

 

Nabízený balíček obsahuje výzdobu pro svatby nebo oslavy do 120 osob.

Výzdoba nad 120 osob

 

Při takovém počtu hostů se na všem domluvíme individuálně.

Květiny a květinová výzdoba

 

Květiny jsou na každé svatbě a troufám si říct, že i oslavě, nesmírně důležitou složkou. Vytváří pomyslnou třešničku na dortu skvěle nachystané výzdoby. Podtrhnou a perfektně propojí barevný i stylový koncept, vaši osobnost, šaty, … vše do sebe jednoduše zapadá. V případě, že zvažujete výzdobu od nás, není nic jednoduššího než přenechat nám i starost o květiny. Není nic smutnějšího, než když do sebe tyto dvě složky nepasují proto, že se na každém podílí někdo jiný. Výsledný dojem pak nemůže být nikdy takový, jaký očekáváte, což je myslím veliká škoda. 

Event/Svatba na klíč

 

V případě, že jste velmi pracovně vytížení nebo nechcete mít žádné starosti s přípravami vaší svatby nebo oslavy, přenechte vše na mě. Zorganizuji a zkoordinuji váš celý den, zajistím veškeré dodavatele, budu přítomna na schůzkách, vybereme společně vše od šatů, sladkostí, designu tiskovin až po nejmenší detail jako jsou monogramy iniciál na ubrouscích. Navrhnu vám celkový stylový a barevný koncept, který bude připraven jedinečně pouze pro vás. Event nebo svatba na klíč je sice nákladnější, ale věřte, že v konečném výsledků vám ušetří nejen spoustu nervů, ale i peněz. Často se stává, že klienti za vidinou ušetření peněz tak dlouho kombinují, že je den vlastně vyjde o mnoho dráž a při plánování tak prožívají neustálý stres. Vždy říkám, že plánování je vlastně to, na co budete vzpomínat. A já bych pro vás chtěla, abyste si přípravy užili a vzpomínali na ně jen v dobrém. Díky mě budete vybírat pouze z ověřených dodavatelů, se kterými mám osobní zkušenosti a tedy byli prověřeni mým poctivým okem. V den svatby se pak mohu zaručit, že vše půjde tak, jak má.

Doporučení nebo kompletní zajištění dodavatelů

 

Některé dodavatele jste si již sami vybrali a rezervovali, ale chcete pomoci se zajištěním dalších? V tom případě je zde možnost využití mých doporučení nebo přímo kompletního zajištění vhodných dodavatelů. Začnu výběrem několika variant vhodných na Váš den, poté zrealizuji schůzky, na kterých si domluvíme detaily průběhu dne, časy příjezdů a další důležité a potřebné informace. Ve Váš velký den spolu s dodavatelem vzájemně spolupracujeme tak, aby vše probíhalo dle vašich představ , a nakonec se postaráme i o komunikaci po svatebním dni. Jsem schopna Vám zajistit dodavatele na prstýnky, tiskoviny, šaty, oblek, catering, místo, sladké, svatební dopravu, ubytování, hudební doprovod k obřadu i party nebo jedinečný program a v neposlední řadě nabídnu i pomoc se zařízením oddávajícího či faráře. Prostě vše, na co si jen vzpomenete. Vybírám pouze z ověřených dodavatelů, za které se můžu zaručit, protože pro naše klienty chci jen to nejlepší.

Odborné konzultace

 

Rádi byste se poradili o svém svatebním dni s někým, kdo tomu rozumí a kdo se vám bude snažit upřímně poradit tak, aby rady byly prospěšné především pro vás? Nevíte si rady se sestavením reálného svatebního budgetu nebo časového harmonogramu? Obraťte se na mě a ráda vám poradím bez nutnosti využití dalších služeb.

 

.cata-page-title, .page-header-wrap {background-color: #e49497;}.cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .title-subtitle *, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs *, .cata-autofade-text .fading-texts-container { color:#FFFFFF !important; }.cata-page-title .page-header-wrap { background-image: url(http://simplyinlove.cz/wp-content/uploads/2020/01/2019-07-27_NicoleLukáš_1485.jpg); }